פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק רכב במבצע ''קנה-קבל'' - לא תמיד רלוונטי
לצד כל הסיבות והפיתויים לרכישת מכונית חדשה, נתקלתי במודעה שיש בה ניסיון חדש, בסגנון המבצעים ברשתות השיווק של "קנה-קבל": קנה הונדה סיביק, וקבל מכונית צעצוע לילד.
על מה מנסים לנגן כאן: הרגש האבהי? (אני, הכי חשוב לי זה הילד שלי!). שותפות לחוויה עם הגבר העתידי של המשפחה? (הגברים במשפחה שלנו יודעים להעריך רכב טוב!). חיזוק המותג בשכונה? (יש לי הונדה, כמו לאבא שלי!).
הכלל במבצעי "קנה-קבל" הוא רלוונטיות. למוצר, לקונה, לסיטואציה, וגם להיקף העיסקה. המבצע של הונדה שונה: בדרך כלל ברכישת רכב מקבלים הטבה הקשורה לרכב, כמו מימון, רדיו או אביזרים למכונית. ברכישת דירה מקבלים מטבח, תכנון אישי חינם או סיוע במשכנתא, וכך הלאה. הרלוונטיות של מבצע הונדה היא רק בצד הויזואלי ובשם המותג. ספק אם הצרכן הישראלי יקנה הונדה בגלל צעצוע לילד.
לרוכשי הונדה יש סיבות יותר טובות לרכישה שלהם, והיו מעדיפים לדעתי לקבל הטבה קונבנציונלית יותר שתסייע להם ברכישה - כן, מימון. הכוונה היא להביא דווקא את הקונים שאינם הקהל הטבעי של הונדה, אולי עקב המחיר.
שווי ההטבה לא מוזכר במודעה, ואולי יוזכר כאשר הלקוח יגיע (אם יגיע) לאולמות המכירה, וגם אז זה יכול להיראות כגימיק לא כל כך רלוונטי, או מלאי שיבואן צעצועים רצה להיפטר ממנו, ולא משהו תכליתי שמתאים ללקוח הישראלי.
ניסיתי לדפדף באתרי הונדה בארצות אחרות, לא ראיתי הצעה מקבילה. אולי פשוט לא הצלחתי למצוא, אבל לא אתפלא אם מדובר ביוזמה מקומית.
ההצעה עצמה אכן אטרקטיבית לילדים, מדובר במכונית חשמלית מדליקה ומאובזרת, שתעורר את קנאת הבנים ותשומת לב הבנות בשכונה.
בכל מקרה, גם הטיימינג לקוי: צריך היה לצאת עם המבצע מספיק זמן לפני חג הגלגלים - יום כיפור, או אז הלחץ של הילדים היה גדול ומשמעותי יותר.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק רכב במבצע ''קנה-קבל'' - לא תמיד רלוונטי
לצד כל הסיבות והפיתויים לרכישת מכונית חדשה, נתקלתי במודעה שיש בה ניסיון חדש, בסגנון המבצעים ברשתות השיווק של "קנה-קבל": קנה הונדה סיביק, וקבל מכונית צעצוע לילד.
על מה מנסים לנגן כאן: הרגש האבהי? (אני, הכי חשוב לי זה הילד שלי!). שותפות לחוויה עם הגבר העתידי של המשפחה? (הגברים במשפחה שלנו יודעים להעריך רכב טוב!). חיזוק המותג בשכונה? (יש לי הונדה, כמו לאבא שלי!).
הכלל במבצעי "קנה-קבל" הוא רלוונטיות. למוצר, לקונה, לסיטואציה, וגם להיקף העיסקה. המבצע של הונדה שונה: בדרך כלל ברכישת רכב מקבלים הטבה הקשורה לרכב, כמו מימון, רדיו או אביזרים למכונית. ברכישת דירה מקבלים מטבח, תכנון אישי חינם או סיוע במשכנתא, וכך הלאה. הרלוונטיות של מבצע הונדה היא רק בצד הויזואלי ובשם המותג. ספק אם הצרכן הישראלי יקנה הונדה בגלל צעצוע לילד.
לרוכשי הונדה יש סיבות יותר טובות לרכישה שלהם, והיו מעדיפים לדעתי לקבל הטבה קונבנציונלית יותר שתסייע להם ברכישה - כן, מימון. הכוונה היא להביא דווקא את הקונים שאינם הקהל הטבעי של הונדה, אולי עקב המחיר.
שווי ההטבה לא מוזכר במודעה, ואולי יוזכר כאשר הלקוח יגיע (אם יגיע) לאולמות המכירה, וגם אז זה יכול להיראות כגימיק לא כל כך רלוונטי, או מלאי שיבואן צעצועים רצה להיפטר ממנו, ולא משהו תכליתי שמתאים ללקוח הישראלי.
ניסיתי לדפדף באתרי הונדה בארצות אחרות, לא ראיתי הצעה מקבילה. אולי פשוט לא הצלחתי למצוא, אבל לא אתפלא אם מדובר ביוזמה מקומית.
ההצעה עצמה אכן אטרקטיבית לילדים, מדובר במכונית חשמלית מדליקה ומאובזרת, שתעורר את קנאת הבנים ותשומת לב הבנות בשכונה.
בכל מקרה, גם הטיימינג לקוי: צריך היה לצאת עם המבצע מספיק זמן לפני חג הגלגלים - יום כיפור, או אז הלחץ של הילדים היה גדול ומשמעותי יותר.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.